26 iulie 2011

Life is too short,if you want to do something,do it!



          Prima mea postaree pe noul blog.De ce mi-am facut altul ?Pai nu stiu ,pur si simplu celalat nu avea nici un sens,aveam postari vechi pe care nu prea vroiam sa le vada nimeni si deja prea multe persoane stiau de el (persoane care bineinteles au inceput sa puna diverse intrebari despre postarea "x" sau "y" si cum de obicei nu imi place sa dau explicatii am preferat sa ma "mut").
           E vara.27 iulie chiar.Si nu prea am facut nimic "maret" vara asta.Adica e cam aiurea asa.
But life is too short to wake up with regrets.So love the people who treat you right.Forget about one's who don't.Belive every thing happens for a reason.If you get a second chance,grab with both hands.If it changes your life,let it.Nobody said life would be easy.
.....ei ,daca ar fi asa de simplu :)
           Pur si simplu imi inchipuiam totul altfel.Adica vara asta aveam planuri marete :partyuri,fun,inot,Brasov,indragosteala daia nebuna etc ...dar tot ce mi-a iesit au fost nopti pierdute aiurea,plictiseala la 40 de garde,udat cu furtunul si gasitul unor anturaje total dubioase si nepotrivite pentru mine.
          Haha.Dar mai am,mai am inca o luna si ceva sa recuperez :).Revin curand cu o noua postare,free hugs for everyone>:D<

"Iubirea de'o vara nu tinee..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu